Header bottom line

60 sekund vysílacího času v hodinové smyčce. Tento čas je možné rozdělit podle délky použitého spotu (2×30″, 3×20″, 4×15″). Vysílání v čekárnách se pravidelně opakuje v hodinových smyčkách a je vhodné i pro delší stopáž, reportáže a PR.
TV reklamu zaregistruje až 95% čekajících návštěvníků. 83% čekajících (PL), a 94% čekajících (PE) reklamu považuje za velmi zajímavé využití čekací doby.

PROČ VYUŽÍT REKLAMU V ČEKÁRNÁCH LÉKAŘŮ?

  • Jasná cílová skupina (dospělí 18+, silné zastoupení cílové skupiny ženy 15-65).
  • Vysoká pozornost vysílání – divák primárně čeká, nespěchá a vítá rozptýlení
  • v čekárnách je zajištěn plynulý přísun diváků
  • Významnou část návštěvníků čekáren lékařů tvoří zdraví lidé (pravidelné kontroly, lékařské potvrzení, očkování, preventivní prohlídky, …)
  • Využití nejen pro téma zdraví, ale i běžné spotřební zboží a služby

Proč si vybrat právě nás?

Ikona house
Rok založení 2000
Ikona ČR
Pokrýváme celé území ČR
Ikona search
Soustředíme se na detaily u všech akcí
Ikona communication
Dynamická komunikace
Ikona list
Zodpovědnost a spolehlivost

Naši klienti

WHO European Region
logo AXE
logo Gardena
logo Gucci
logo KFC
logo Dolce a Gabbana
logo Tesa
logo Reebok
logo Burger King
logo Hugo Boss
logo ČSOB
logo adidas
logo BDR Therma
Logo Sellier Bellot
Logo Webasto
Logo Author
Portin